رئیس پلیس راه هرمزگان گفت:‌ با توجه به آتش‌سوزی تانکر سوخت در تونل تنگه زاغ در اوایل بامداد یکشنبه، رانندگان خودروهای عمومی و شخصی تا زمان بازگشایی کامل تونل از تردد خودداری کند.

به گزارش هرمیزان، سرهنگ مهدی نیک بخت پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ساعت ۲:۳۳ دقیقه بامداد امروز یکشنبه یکم مرداد ماه یک مورد حادثه حریق یک دستگاه تانکر حامل سوخت، در تونل تنگه زاغ محور بندرعباس به سمت حاجی آباد گزارش شد که بلافاصله عوامل گشت پلیس راه به همراه چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور گشت های پلیس راه در محل مشخص شد دو دستگاه تریلی کشنده و تانکر حامل بنزین که در یک مسیر در حرکت بودند با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه خودرو حامل سوخت دچار حریق شده و پنج مصدوم که دچار سوختگی و افت تنفسی شده بودند بوسیله آمبولانس به بیمارستان شهیدمحمدی و فاطمه الزهرای حاجی آباد منتقل شدند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: با تلاش عوامل آتش نشانی آتش مهار و تونل همچنان مسدود بوده و تردد در تونل مجاور بصورت دوطرفه درحال انجام است.

رئیس پلیس راه هرمزگان علت این حادثه را بی احتیاطی از سوی راننده تریلی کشنده در اثر خواب آلودگی عنوان کرده و از عموم مردم و رانندگان خودروهای عبوری شخصی و عمومی خواست در حال حاضر با توجه به گرمای طاقت فرسا در منطقه و تا زمان بازگشایی تونل و روانسازی کامل ترافیک از تردد غیر ضرور در این محور، اکیداً پرهیز کنند.

سرهنگ نیک بخت بیان داشت: نتیجه و گزارش نهایی این حادثه متعاقباً به سمع و نظر عموم مردم و رانندگان خواهد رسید.

انتهای پیام/