نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: موفقیت‌های کسب شده استاندار در سطح ملی مایه افتخار است و این رتبه‌های به دست آمده نشان می‌دهد استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش خوبی برای خدمت رسانی به مردم داشته‌اند.

به گزارش هرمیزان، در نخستین روز هفته دولت، مهدی دوستی استاندار هرمزگان به همراه معاونان استانداری و شماری از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و کارگزاران نظام اسلامی و گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: استاندار هرمزگان با کار و روحیه جهادی توانسته کارهای بزرگی رقم بزند و این روحیه را به سایر مدیران نیز منتقل کند.

وی افزود: موفقیت‌های کسب شده استاندار در سطح ملی مایه افتخار است و این رتبه‌های به دست آمده نشان می‌دهد استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش خوبی برای خدمت رسانی به مردم داشته‌اند.

هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات نظام است

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هفته دولت فرصتی برای بیان و تبیین خدمات دولت هست در جنگ ترکیبی دشمن، رسانه بزرگترین ابزار ایجاد حس ناامیدی در مردم نسبت به مجلس و دولت است و با کار رسانه‌ای می‌توان این حس را به حس امیدواری تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: علیرغم تلاش مذبوحانه دشمنان و غرض ورزی حزبی برخی‌ها در داخل کشور، دولت سیزدهم موفقیت‌هایی داشته که کم نظیر است و گره هایی را باز کرده که گمان نمی‌رفت باز شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم علیرغم خزانه خالی دست به اقدامات بنیادی و اساسی زده گفت: باید همه ارکان دولت مکمل کار رئیس جمهور پر تلاش باشند و با زحمت شبانه روزی فرصتی پیش بیاورند که در دو سال آینده دشمنان مایوس، دل مردم شاد و مشکلات موجود نیز کاهش یابد.

عزم ما برای خدمت به مردم جزم است

استاندار هرمزگان در این دیدار با تشریح عملکرد یکساله دولت اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف داشتیم و توانستیم رتبه‌های برتر کشوری کسب کنیم.

وی با بیان اینکه عزم ما برای خدمات رسانی مناسب به مردم جزم است و در این زمینه کوتاهی نخواهیم نکرد گفت: برای هفته دولت بالغ بر 1169 پروژه با اعتبار حدود 350 هزار میلیارد تومان آماده بهره برداری و کلنگ زنی شده که به نسبت سال آخر دولت دوازدهم رشد 86 درصدی دارد.

دوستی گفت: تلاش داریم توسعه مناسبی برای زیرساخت‌های اساسی استان رقم بزنیم تا در آینده این مردم این استان در حوزه زیرساختی با مشکلی مواجه نشوند.

استاندار هرمزگان با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه نماینده ولی فقیه در هرمزگان از دولت و کارگزاران آن در استان گفت: برخی ضعف ها هم وجود دارد که تلاش خواهیم کرد این ضعف‌ها از بین برود از سوی دیگر برای سال جدید برای خدمت و تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع برنامه داریم و تلاش خواهیم کرد شبانه روزی برای مردم کار کنیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس