فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان میناب شخص قاتل ۱۴ ساله که در نزاع جمعی مرتکب قتل و متواری شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش هرمیزان، سردار علی اکبر جاویدان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: درپی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی چند نوجوان و قتل یکی از عاملان درگیری در شهر سندرک شهرستان میناب، پیگیری موضوع دردستورکار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه سندرک با تشکیل تیمی به محل وقوع حادثه اعزام و در تخقیقات میدانی و پلیسی انجام گرفته، مشخص شد چند نوجوان باهم درگیر و دراین نزاع جمعی ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله با چاقو با یکدیگر درگیر شده که متهم ۱۴ ساله با ضربه چاقو به گردن دیگر عامل درگیری منجر به قتل وی شده و از صحنه متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان اذعان کرد: با تلاش همه جانبه صورت گرفته و همکاری پلیس اگاهی میناب، قاتل ۱۴ ساله شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم، آلات قتل کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم در مواجهه با مستندات پلیس، به قتل اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/