بیمارستان‌ صحرایی سردار شهید محمد ناظری درروستای دیوان بندرلنگه و بیمارستان صحرایی شهدای مسلمین در شهر سیریک استان هرمزگان با حضور سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

به گزارش هرمیزان، از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران روز یکشنبه در مراسم افتتاح این بیمارستان‌ها اظهار کرد: مردم به‌ویژه برای ما نیروهای مسلح به عنوان ولی نعمت ما هستند، چرا که ما فرزندان همین مردم هستیم و می‌دانیم خدمت به مردم است که زمینه عاقبت به خیری و رضایت الهی را فراهم خواهد کرد.

سردار علیرضا تنگسیری، خدمت به مردم را یک توفیق دانست و بیان کرد: تمام این خدمت‌ها بدون ذره‌ای منت است که انشا الله از خداوند طلب می کنیم که خالصانه بتوانیم این کارها را انجام دهیم.

وی به کادر درمان بیمارستان صحرایی خاطرنشان کرد: به طور قطع اجر این کار و سختی‌هایی که تحمل می‌شوید، نزد خداوند محفوظ است و خداوند ناظر است و می بیند؛ تمام تلاش خود را بکنید تا مردمی که به اینجا مراجعه می‌کنند اگر دردی دارند التیام یابند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با قدردانی از همه مسئولان شهرستان‌های بندرلنگه و سیریک گفت: مردم پای انقلاب و ولایت هستند و ما باید در مقابل آن‌ها دست به سینه خدمت کنیم و این برای ما افتخار است.

دریادار تنگسیری یادآورشد: تمامی خدمات درمانی که در این مناطق در قالب بیمارستان‌های صحرایی صورت می‌گیرد، رایگان خواهد بود و تمام تلاش را می‌کنیم که آبرسانی این مناطق نیز هرچه سریعتر انجام شود.

معاون بهداشت و سلامت نیروی دریایی سپاه گفت: در این مدت ۱۲۳ نفر از کادر درمان خدمت رسانی می‌کنند که از این تعداد ۲۸ نفر پزشک متخصص و فوق تخصص است.

دریادار جعفری افزود: در این ۲ بیمارستان در مجموع ۴۸ تخت بیمارستانی و بخش‌های اتاق عمل و بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی و سونوگرافی، درمانگاه، دندان پزشکی، داروخانه و سایر امکانات و تجهیزات یک بیمارستان مجهز و کامل برای ارائه خدمت مهیا شده است.

وی یادآورشد: در این بیمارستان‌ها پزشکان متخصص و جهادی در تخصص‌های قلب و عروق، گوش و حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، ارولوژی، زنان، ارتوپدی، داخلی، دندانپزشکی به مدت هشت روز به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام/