فرماندار ویژه شهرستان میناب با اشاره به کشیده شدن نارضایتی مردم از دستگاه یا یک مدیر به فرمانداری گفت: وقتی خیل مردم به دلیل نارضایتی به فرمانداری مراجعه می‌کنند بدان معنی است که دستگاه مربوطه خوب به وظایف خودش عمل نکرده است.

به گزارش هرمیزان،محمد احمدی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه ها گفت: دستگاه موفق دستگاهی است که بداند با چه ابزار و شیوه ای دستاوردهایش را از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کند.

وی عنوان کرد: اگر میخواهید دستگاه موفقی داشته باشیم،تلاش ها و اقداماتی که صورت میگیرد به مردم اطلاع دهید و ما باید از ابزار روابط عمومی در دستگاه ها استفاده کافی را ببریم.

رئیس شورای اداری میناب با اشاره به اینکه میزخدمت به عنوان یک دستور کلی و ملی ابلاغ شده است،اظهار کرد: مدیران خودشان هم دستورالعمل ابلاغی میزخدمت را مطالعه کنند و یک فرد ثابت برای این مسؤلیت انتخاب می‌شود و مرتب تغیر نکند.

احمدی در ادامه جلسه با گله مندی از اجرایی نشدن مصوبات شوراها گفت:اجرایی نشدن مصوبات شوراها باعث ایجاد ناراحتی جمعی شده،مجموعه ما یک مجموعه اداری است و کارهای ما به یکدیگر وابسته است که مشارکت و تعامل بین دستگاهی را نیاز دارد.

وی افزود:مدیران سعی داشته باشند مصوبات شوراها را به صورت جدی پیگیری کنند،نگذارید این موضوع باعث دلخوری شود.

کشیده شدن نارضایتی مردم از یک دستگاه یا مدیر به فرمانداری

فرماندار ویژه شهرستان میناب در ادامه این جلسه با اشاره به کشیده شدن نارضایتی مردم از دستگاه یا یک مدیر به فرمانداری گفت:وقتی خیل مردم به دلیل نارضایتی به فرمانداری مراجعه می‌کنند بدان معنی است که دستگاه مربوطه خوب به وظایف خودش عمل نکرده است.

وی افزود:وقتی که ما به وظایف خود به خوبی عمل کنیم نارضایتی ها تبدیل به رضایت مندی خواهد شد و خیلی از مسائل اجتماعی که در این مدت به عنوان چالش درگیر آن بودیم،همین مسئله بوده است.

  • منبع خبر : موج