فرماندار شهرستان بندرلنگه از طرح آموزش تخصصی فنی حرفه‌ای ویژه جوانان بومی جویای کار برای بکارگیری در صنعت نفت و گاز خبر داد.

به گزارش هرمیزان، فواد مراد زاده فرماندار شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، از تفاهم سه جانبه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، مدیریت نظارت بر طرح عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت و استانداری هرمزگان خبر داد و اظهار داشت: این تفاهم نامه در خصوص آموزش نیروهای فنی و حرفه‌ای مرتبط با طرح‌های نفت و گاز انعقاد شده است.

وی افزود: در این طرح کارآموزان پس از بهره‌مندی از آموزش‌های مهارتی و سپس قبولی در آزمون و دریافت گواهینامه در اولویت بکارگیری توسط پیمانکاران طرف قرار داد طرح صنعت نفت وگاز استان قرار خواهند گرفت.

مراد زاده تاکید کرد: پذیرش کارآموزان از بین جوانان جویای کار بومی بین سنین ۲۰ تا ۴۰ سال و دارای کارت پایان خدمت و دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس از طریق مصاحبه و مشاوره مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بندرلنگه صورت می‌گیرد.

حائزین شرایط جهت ثبت نام با شماره ۰۹۱۷۷۴۴۰۱۱۴ محمد کشاورز رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای بندرلنگه تماس و یا حضوری به این مرکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس