امام جمعه بندرعباس گفت: مسؤولان نقد خبرنگاران را بپذیرند و بدانند بی‌مهری با خبرنگاران نادرست است.

به گزارش هرمیزان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان این که خبرنگاران معضلی از جامعه را با نگاه خود پیدا و منتقل می‌کند تا مسئولان نسبت به آن آگاه شده و برای حل آن تلاش کنند. این درست نیست که برخی مسئولان با آنان برخورد قضایی کنند.

وی افزود: بی‌مهری با خبرنگاران نادرست است، این‌ها منافعی از بیان مسائل و مشکل‌های مردم ندارند. گاهی ممکن است مسائلی هم باشد و ما به عنوان مسئولان تحمل یک نقد را نداریم؛ خبرنگاران بسیاری ناملایمات را به جان می‌خرند تا حقایق را باز گو می‌کنند، جاهایی هم ممکن است خطا کنند که این طبیعت انسان است، همانطور که ما مسوولان ممکن است خطا کنیم.

امام جمعه بندرعباس با یادآوری وجود ۲۴۴ شهید خبرنگار در دفاع مقدس، عنوان کرد: ۵۰ جانباز و ۱۲ آزاده خبرنگار در دفاع مقدس داریم و این ها نشانه دلسوزی، ایمان و اعتقاد آنان نسبت به کشور است و تفنگ و اسلحه این‌ها دوربین‌شان بود و هیچ چیزی برای دفاع از خود نداشتند و پا به پای رزمندگان حرکت می‌کردند تا تاریخ دفاع مقدس را ثبت کرده و جلوی تحریف دفاع مقدس را بگیرند.

شهدای مدافع حرم نشانه بصیرت و معرفت اند

حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به هفته مدافعان حرم اشاره و خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز در اوج ایمان و بصیرت نسبت به وظیفه خود عمل کردند و اجازه ندادند دشمن به مرزهای ما برسد و این عمل به توصیه مولا علی (ع) است که فرمودند هر کسی به دشمن اجازه بدهد به درون خانه اش بیاید و در وسط خانه‌اش دفاع کند غفلت و خواری نصیبش می‌شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از رزمایش باشکوه نیروی دریایی سپاه نیز در جزیره بوموسی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : فارس