رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: از آغاز پیش‌ ثبت‌نام تاکنون ۱۳۷ نفر در این استان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعات خود را تکمیل کردند.

به گزارش هرمیزان به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، احسان کامرانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آغاز پیش‌ثبت‌نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: خوشبختانه در استان هرمزگان استقبال خوبی را در پیش‌ثبت‌نام‌ها شاهد بودیم و در سه روز گذشته ۱۳۷ نفر پیش‌ثبت‌نام خود را تکمیل کرده‌اند که از این بین ۱۰ نفر خانم هستند.

وی افزود: در حوزه مرکزی استان ۷۴ نفر، حوزه غرب هرمزگان ۲۸ نفر و در حوزه شرق استان ۳۵ نفر تاکنون برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، بیان کرد: در حوزه انتخابیه مرکز استان پنج نفر، در حوزه شرق هرمزگان سه نفر و در حوزه غرب استان ۲ نفر از متقاضیان را بانوان تشکیل می‌دهند.

کامرانی عنوان‌کرد: متقاضیان کاندیداتوری در انتخابات پیش‌رو حتما باید در سامانه‌ای به این منظور معرفی شده است ثبت‌نام کنند چرا که به محض اینکه موعد مقرر به اتمام برسد پیش ثبت‌نام‌ها تمدید نخواهد شد.

وی تاکیدکرد: لازم است متقاضیان با شماره شخصی خود در سامانه ستاد انتخابات ثبت نام کنند چرا که نتایج بررسی‌ها به شماره موبایل شخصی افراد ارسال خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تاکیدکرد: کسانی که مایل به کاندیداتوری هستند ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هر چه سریعتر این مهم را انجام دهند.

پایان پیام/