مدیرکل بحران استانداری هرمزگان از خسارت سیلاب به بخش‌هایی از حاجی‌آباد و فین خبر داد.

به گزارش هرمیزان، مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ظهر امروز جمعه ۲۰ مرداد ماه با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی از چند روز گذشته، اظهارداشت: طی دو روز گذشته بر اساس فعالیت سامانه‌ای بارشی در استان شاهد بارش‌هایی بودیم که خساراتی را نیز به همراه داشته است.

وی افزود:  در شمال استان به ویژه در مناطقی از شهرستان حاجی‌آباد و مناطق فین و قطب‌آباد شاهد وقوع سیلاب بودیم که حاجی آباد منجر به قطع ۳۰ تیر برق و آسیب به گلخانه‌ها شده است.

حسن‌زاده عنوان‌کرد: در منطقه فین نیز از شب گذشته شاهد خساراتی به شبکه برق بوده‌ایم که با پیگیری های صورت گرفته برق اکثر مناطق وصل و سایر روستاهای بدون برق نیز مشکل تا ساعات آینده مرتفع خواهد شد

مدیرکل بحران استانداری هرمزگان همچنین از انسداد مسیرهای روستایی در منطقه فین  خبر داد و گفت: در منطقه دشت کوران شاهد طغیان رودخانه کُر بودیم که امدادرسانی به روستاهای آن سوی رودخانه را دچار اختلال کرده و در حال حاضر با توجه به فروکش کردن سیلاب رودخانه، یگان های امدادی و تعمیراتی شبکه برق به دشت کوران شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تأکید کرد: بدلیل گرمای بالا در منطقه، تمامی تلاش ها برای اتصال سریعتر برق و شبکه آب در جریان است و امیدواریم تا غروب امروز بتوانیم برق بیشتر این مناطق را برقرار کنیم.

انتهای پیام/