استاندار هرمزگان گفت: با موافقت وزیر کشور، دهستان کهورستان از توابع شهرستان بندرخمیر به بخش تبدیل و دو دهستان جدید نیز در این شهرستان ایجاد شد.

 به گزارش هرمیزان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز پنج شنبه 26 مرداد ماه اظهار داشت: در راستای آخرین تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری به استناد ماده (۱۳) مصوب ۱۳۶۲، وزیر کشور با تبدیل دهستان کهورستان و دهستان لاتیدان به بخش کهورستان موافقت کرد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه روستای کهورستان به عنوان مرکز این بخش تعیین شده است، این بخش دارای 10 هزار و 50 نفر جمعیت و 23 روستا خواهد بود.

استاندار هرمزگان گفت: همچنین دهستان لاتیدان از ترکیب روستاها، مزرعه ‌ها و مکان‌های واقع در محدوده جغرافیایی که تأیید شده به مهر دفتر هیئت دولت است شامل روستاهای نیمه کار، نره، چوری، دریخا، مارو، پی پر، آشتابی و آرابی ایجاد و روستای نیمه کار به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش مرکزی شهرستان خمیر یک دهستان به نام کشار از ترکیب روستاها، مزرعه ها و مکان‌های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست از جمله کشار بالا، کشار زیر، چمردان، کشار سرگپ، کشار دوستان، چاه لیمو، چاه گود چمردان، شهر جدید علوی، تهلو و انگوران تهلو ایجاد و روستای کشار بالا به عنوان مرکز این دهستان تعیین شد.

انتهای پیام/