تیم شهرداری بندرعباس در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور با نتیجه ۴ بر یک حریف رودسری خود را در خانه شکست داده و به برد شیرین دست یافت.

به گزارش هرمیزان، این دیدار که شامگاه جمعه در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد، تیم شهرداری بندرعباس با حمایت همه جانبه تماشاگران خود توانست در یک بازی برتر در برابر شاهین خزر رودسر به پیروزی برسد.

شاگردان حمید رضایی‌پور در تیم شهرداری بندرعباس درحالی به مصاف حریف شمالی خود شاهین خزر رودسر رفتند که در هفته یازدهم با بدشانسی از چادرملو شکست خوردند.

این بار با نمایش یک بازی تهاجمی و حمایت همه جانبه تماشاگران از همان دقایق اولیه بازی، توپ و میدان را در دست گرفتند و از فرصت‌های به دست آمده به خوبی استفاده کردند و با نتیجه ۴ بر یک حریف شمالی خود را شکست دادند.

گل‌های تیم شهرداری بندرعباس توسط ابوالفضل شریف پور، شایان جمشیدی (۲ گل) و احسان درا به ثمر رسید.

این مسابقات را ناصر دل افکار، رسول سلیمی، محمدرضامجدالدین و محمد رضا علی‌پور قضاوت کردند.

فصل جدید مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاه‌های کشور زیرنظر کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال از یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه با حضور ۱۰ تیم در قالب یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در مناطق مختلف کشور آغاز شد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود، تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور دارند.

انتهای پیام/