مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: جریمه بیمه‌ای سه‌هزار و ۴۸۶ کارگاه در استان در قالب طرح بخشودگی جرائم سازمان تامین اجتماعی بخشیده شد.

به گزارش هرمیزان، عباس اکبری مدیرکل تأمین اجتماعی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: این طرح از ابتدای خردادماه سال‌جاری آغاز شده و تا پایان مردادماه امسال ادامه داشت.

وی ادامه داد: سه هزار و ۴۸۶ کارگاه تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، صنفی و دانش‌بنیان دارای بیش از ۱۰۰ نفر بیمه‌شده، در این طرح شرکت کرده و مورد بخشودگی جرائم بیمه‌ای قرار گرفتند.

مدیرکل تامین‌ اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: افزون‌بر یک‌هزار و ۲۱۱ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال از جرائم بیمه‌ای کارگاه‌هایی که در این طرح شرکت کردند، مورد بخشش قرار گرفت.

وی یادآورشد: سازمان تامین‌اجتماعی در سالجاری که به عنوان سال مهار تورم و رشد تولید از سوی رهبرمعظم انقلاب نامگذاری شده، به منظور حمایت از تولید و حفظ و افزایش اشتغال در کارگاه‌های کوچک و متوسط، اقدام به اجرای طرح بخشودگی جرئیم بیمه‌ای کرده است.

اکبری گفت: در این زمینه، اداره‌کل تامین‌اجتماعی هرمزگان باتوجه به آمار و ارزیابی صورت گرفته، در بین ادارات کل کشور در رتبه دوم میزان بخشودگی جرائم قرار دارد.

انتهای پیام/