فرمانده انتظامی هرمزگان از انهدام باند کلاهبرداری ۱۰ هزار میلیارد ریالی یک شرکت ثبت صوری خودرو در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ متهم دستگیر و یک نفر متواری شده است.

به گزارش هرمیزان، سردار علی اکبر جاویدان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فرد متواری مدیرعامل این شرکت صوری بوده که پلیس آگاهی استان با هماهنگی دستگاه قضا در اسرع وقت نسبت به دستگیری و تحویل این متهم به قانون اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا ۳۳ فقره پرونده تشکل شده است، بیان کرد: تاکنون نیز یکهزار و ۲۰۰ نفر مالباخته اعلام شکایت کردند که بخشی از اموال این افراد محرز شده و با هماهنگی دستگاه قضا ضبط شده و این فرایند ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین در خصوص باند سارقان موتورسیکلت پاکشتی در استان خبر داد و گفت: کارگاه پلیس آگاهی استان به صورت تخصصی به این موضوع ورود کرده است و این باند ۱۶ نفره که شامل سارقان و مالخرها که سابقه متعدد کیفری بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار جاویدان با اشاره به اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف موتورسیکلت‌های پاکشتی از نوجوانان و افراد خردسال در سطح شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت، یادآورشد: در این راستا تعداد ۱۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از سارقان کشف و ضبط شده است و به ۳۰ فقره نیز اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/