باشگاه تراکتور با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و کشوری‌فرد سرپرست این سازمان، خواهان برخورد شدید با باشگاه سپاهان شده است.

به گزارش هرمیزان به نقل از “ورزش‌ سه”، این شکواییه با موضوع “شکایت از باشگاه سپاهان بابت نقض ماده 51 مقررات انضباطی” منتشر شده است.
در بخش ابتدایی این شکایت بر این موضوع تاکید شده که باشگاه سپاهان برخلاف قوانین مربوط به سقف بودجه، مبلغ عمده‌ای از قرارداد منعقد شده با بازیکنانش را به فصل آتی موکول کرده است و از سرپرست سازمان لیگ خواسته شده تا به دلیل رعایت نکردن ماده 51 آئین نامه با باشگاه سپاهان برخورد شود.

باشگاه تراکتور در بخش دیگری از این نامه به پیشنهادهای بالای سپاهان به بازیکنان پرداخته و تاکید دارد که این موضوع سبب شده بازیکنان به پیشنهاد باشکاه‌های دیگر توجهی نداشته باشند و این در صورتی است که ارزش آنها با توجه به توانایی‌هایشان مبالغی که سپاهان به آنها پیشنهاد داده، نیست.

باشگاه تراکتور در ادامه دو اتهام دیگر را به سپاهان نسبت داده، که یکی معادل کردن قراردادهای ریالی با ارز خارجی است و دومی افزایش بی‌دلیل قیمت بازیکنان.
صفحه دوم شکواییه تراکتور هم با انتقاد از خرید مهاجمان تراز اول فوتبال کشور توسط باشگاه سپاهان آغاز شده و سپاهان را متهم به ممانعت از خرید این بازیکنان توسط تیم‌های دیگر کرده و البته در ادامه خواهان برخورد شدید با سپاهان و حتی مطابق اروپا خواهان فرستادن این تیم به یک دسته پایین‌تر هم شده است.
در بخش پایانی شکواییه باشگاه تراکتور هم به بازی اول فصل مقابل سپاهان پرداخته شده تا بر این نکته تاکید شود که بازیکنانی مقابل تراکتور به میدان رفته‌اند که قرارداد نامتعارف دارند.
با این وصف حالا تراکتور هم به جمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که پیش‌تر خواهان 3 بر صفر شدن بازی‌های سپاهان شده بودند، اضافه شده و وضعیت باشگاه اصفهانی را در روزهایی که محمدرضا ساکت و دستیارانش روزهای سختی را تجربه می‌کنند، بحرانی‌تر هم کرده است.

انتهای پیام/