فرمانده انتظامی استان هرمزگان ازکشف یک دستگاه خودروrange roverخارجی قاچاق به ارزش 150 میلیارد ریال درشهرستان سیریک خبرداد.

به گزارش هرمیزان، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهارداشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی شهید سیاوشی مهر بونجی شهرستان سیریک حین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی و بیابان های اطراف ایستگاه بازرسی به یک دستگاه خودرو رها شده مظنون و رسیدگی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:در بررسی اولیه ماموران مشاهده نمودند که خودرو فاقد پلاک و فاقد راننده می باشد که جهت بررسی دقیق تر با هماهنگی مقام قضائی به پارکینگ دلالت داده شد.

سردار جاویدان در ادامه با اشاره به اینکه در بررسی ماموران مشخص گردید خودرو مذکور به صورت غیر قانونی به کشور وارد شده، افزود: کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را بالغ بر 150میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و ارسال به مراجع قضایی از شهروندان خواست، چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان وکسانی که امنیت اقتصادی را به خطر می اندازد مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را در میان بگذارند.

انتهای پیام/