کاپیتان تیم ملی امید گفت: واقعا بی توجهی‌ درست نیست، این بچه‌ها دوست داشتنی و آینده فوتبال ایران هستند.

به گزارش هرمیزان، سیدحسین حسینی پس از برد 4 بر صفر تیم امید ایران مقابل ویتنام، اظهار داشت: خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی انجام بدهیم، به 3 امتیاز برسیم و صدرنشین باشیم. بازی قبلی هم حقمان برد برد ولی نشد. ان شاالله بازی بعدی را هم ببریم.

کاپیتان تیم ملی امید در مورد اینکه حذف از انتخابی المپیک شوکی به این تیم بود، گفت: قبل از هرچیزی در مورد خودم دوست دارم صحبت کنم. خیلی خوشحالم اینجا هستم. مهم بازی کردن برای تیم ملی کشورم است. گفته شد شاید من ناراضی باشم اما اصلا اینطور نیست. مهم بازی کردن برای تیم کشورم است، حالا جوانان یا بزرگسالان باشد. امیدوارم بتوانم به این تیم دوست داشتنی کمک کنم.

وی افزود: متاسفانه با کارت زرد تیم المپیک ما حذف شد ولی خیلی جالب است که هیچ توجهی به این تیم نمی‌شود. به حال خودش رها شده، شاید فکر می‌کنند این تیم هم مثل دوره‌های قبل حذف می‌شود و بر می‌گردد. واقعا برایم جای سوال است که چرا انقدر به این تیم بی تفاوت هستند. ولی مطمئن باشید با انسجامی که در این تیم دیدم ان‌شاالله بتوانیم ناکامی‌های دوره های قبل را جبران کنیم. نباید بدون امکانات و خیلی آماتور جلو برویم. از مسئولین می‌خواهم بازی‌های بعدی بیشتر کنار تیم باشند تا بتوانیم به مقام خوبی برسیم.

حسینی تصریح کرد: در این چند روز که بازی داشتیم خود رسانه‌ها توجهی نداشتند که بازی داریم. برایم جالب بود که تیم ملی امید ایران بازی دارد اما فکر می‌کنم خیلی از مردم نمی‌دانستند چه ساعتی بازی داریم. واقعا این بی توجهی‌ها درست نیست. این بچه‌ها واقعا دوست داشتنی و آینده فوتبال ایران هستند. مطمئنا باید بیشتر به آن‌ها برسند و امکانات را در بازی های بعدی برای مان بیشتر کنند.

انتهای پیام/