فرمانده انتظامی بندرعباس گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس استان با شناسایی و دستگیری ۱۷۴ متهم در بندرعباس پایان یافت.

به گزارش هرمیزان، سرهنگ تیمور دولتیاری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هماهنگی قضایی و بهره‌گیری از تجربه ارزنده اطلاعاتی و انتظامی در مناطق آلوده و جرم‌خیز با استفاده از توان حداکثری نیروهای پلیس، طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت ۴۸ ساعت در سطح شهرستان بندرعباس اجرا کردند.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح،۶۳ نفر اتباع بیگانه، ۲۹ نفر سارق، ۶۰ نفر معتاد و ولگرد، ۲ نفر خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر، سه نفر مفسد اجتماعی، ۱۲ قاچاقچی کالا، پنج نفر سایر جرایم دستگیر و ۲۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۶ دستگاه موتورسیکلت متخلف و غیرمجاز نیز توقیف شد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: در این مدت ۶ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۲ فقره پرونده سرقت، ۱۳ پرونده قاچاق کالا در مجموع به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریال نیز کشف شد.

سرهنگ دولتیاری ادامه داد: تحقیق از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد و شهروندان می‌توانند باتوجه به هشدارهای پیشگیری از سرقت، هرگونه موارد مشکوک را سریع به ۱۱۰ گزارش دهند تا در کمترین زمان به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.