با مشارکت موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی و با حضور محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش، دو مدرسه در جزیره قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش هرمیزان، مسئول مدارس خیریه راه ایمان گفت: این مدارس مجتمع آموزشی راه ایمان شهر قشم به مساحت ۱۰ هزار، و مدرسه جواد الائمه روستای طولا به مساحت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع است.
تهوری افزود: برای ساخت این دو فضای آموزشی ۹۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: تقویت نیرو‌های بومی و تبدیل آن‌ها به معلمان شایسته از دیگر اقدامات این موسسه خیریه است و اکنون هزار معلم و ۱۰ هزار دانش آموز زیر پوشش فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی آن قرار دارند.

مسئول مدارس راه ایمان افزود: این صد و هفتمین مدرسه ساخته شده از سوی این موسسه به دست خیران و نیکوکاران در مناطق محروم و کم‌تر برخوردار استان‌های جنوبی (هرمزگان، خوزستان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان) است که در جزیره و شهرستان مرزی قشم به بهره برداری رسید.
موسسه خیریه راه ایمان وابسته به دفتر نمایندگی آیت الله سیستانی در تهران با هدف رفع محرومیت در سه حوزه عمرانی، فرهنگی و رفاهی به نیازمندان خدمت رسانی می‌کند.
شهرستان قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز است که در ۲۴۰ مدرسه با هزار و ۲۶۷ کلاس درس درحال تحصیل هستند.

انتهای پیام/