در تصمیمی جدید مقرر شده برای کاستن از صف های طولانی سوخت در هرمزگان، افراد و گروههایی در جایگاههای عرضه سوخت مستقر و پس از اصالت خودرو و راکننده و کارت سوخت و ... اجازه سوخت گیری جدید به کامیون ها و تریلرها بدهند.

به گزارش هرمیزان، صف های طولانی سوخت با وجود مجموعه تمهیداتی در ماههای اخیر در هرمزگان از سوی دستگاه قضایی و دیگر دستگاههای اجرایی مرتبط همچنان وجود دارد و حالا در تصمیم تازه ای، گروه‌های رصد و پایش برای نظارت بر فرآیند سوختگیری در جایگاه‌های عرضه گازوئیل شهرستان بندرعباس مستقر شدند.

 مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این باره گفت: از این پس بررسی اصالت خودرو، راننده و کارت سوخت آن در جایگاه، برای سوختگیری دوباره تراکنش قبلی کارت سوخت و کیلومتر پیموده شده محاسبه می‌شود.

نمایندگانی از این نیروی انتظامی و دستگاه قضایی، اداره کل حمل و نقل و راهداری و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان در ۱۷ جایگاه عرضه گازوئیل مرکز استان مستقر شده اند تا در طرح جدید، اطلاعات پیمایشی و کارت سوخت و اصالت راننده و … را بررسی کنند.

این کارها به منظور کاستن از زمان سوخت گیری و معطلی کامیون ها صورت می گیرد.

سوخت گیری در جایگاههای سوخت گازوییل در استان مهم ترانزیتی و حمل و نقلی هرمزگان گاه تا 10 ساعت و بیشتر برای یک کامیون زمان می برد و همین مسأله بر ابعاد مختلف دیگر نیز اثر گذاشته است.

انتهای پیام/