استاندار هرمزگان، با ذکر این نکته که بیمارستان حاجی‌آباد را تجهیز خواهیم کرد، گفت: تجهیز اتاق عمل و بخش ارتوپد بیمارستان حاجی‌آباد در اولویت قرار دارد.

به گزارش هرمیزان، مهدی دوستی عصر امروز (چهارم آبان‌ماه) در دیدار با نخبگان و بزرگان شهرستان حاجی‌آباد، با ذکر این نکته که اینگونه سفرهای شهرستانی و دیدارهای چهره به چهره با مردم برای بررسی و دیدن مشکلات از نزدیک است، اظهار کرد: بررسی میدانی مسائل و مشکلات منطقه و گفتگو با اقشار مختلف مردم، به مدیران و تصمیم‌گیران کمک می‌کند با درک بهتری از واقعیت تصمیمات خود را اتخاذ کند به همین جهت اثربخشی و تاثیرگذاری تصمیمات آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اختلاف مرزی برخی از نقاط شهرستان حاجی‌آباد با استان کرمان، بیان کرد: این موضوع را از طریق مرکز و وزارت‌خانه پیگیری خواهم کرد و نتیجه آن‌را به مردم اعلام می‌کنم.

استاندار هرمزگان، آب و راه را دو چالش اصلی شهرستان حاجی‌آباد عنوان کرد و تصریح کرد: پیگیری‌های مستمر برای تامین اعتبار پروژه‌های حوزه راه‌سازی و تامین آب در حال انجام است و سعی داریم با اولویت‌بندی پروژه‌ها بر اساس پیشرفت فیزیکی بخش اعظمی از مشکلات مردم حاجی‌آباد در این دو حوزه اساسی را کاهش دهیم.

دوستی، با بیان این نکته که با بهره‌برداری از 407 پروژه دیگر، تعداد پروژه‌های افتتاح شده توسط دولت سیزدهم در هرمزگان به هزار عدد خواهد رسید، خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم تمام تلاش خود را برای توسعه استان هرمزگان و شهرستان حاجی‌آباد از طریق جلب مشارکت عمومی و مردمی به کار گرفته است که خوشبختانه با همراهی مردم و هماهنگی ایجاد شده میان مردم و مسئولین توفیقات خوبی در استان هرمزگان حاصل شده است.

وی با اشاره به مطالبات مردم حاجی‌آباد در خصوص کمبود امکانات درمانی و بهداشتی، گفت: یکی از برنامه‌های در دستور کار استان، تجهیز بیمارستان حاجی‌آباد است و برنامه داریم که اتاق عمل و بخش ارتوپد را در اولویت تجهیز قرار دهیم.

استاندار هرمزگان، با اشاره به لزوم هدفمندکردن ارائه آموزش‌ها و مهارت‌ها، خاطرنشان کرد: باید نیروی انسانی را متناسب با نیاز و ظرفیت‌های اقتصادی منطقه تربیت کرد. باتوجه به ظرفیت شهرستان حاجی‌آباد در زمینه معدن، هنرستان‌های جوار معادن راه‌اندازی شده است که با توجه به استقبال مردم ظرفیت ایجاد و تجهیز هنرستان تخصصی نیز وجود دارد.

دوستی، معادن را موتور پیشرفت شهرستان حاجی‌آباد دانست و اظهار کرد: توسعه متوازن در شهرستان حاجی‌آباد در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و در این راستا تقویت بخش کشاورزی به خصوص در حوزه صادرات نیز در کنار تقویت معادن در حال پیگیری است.

انتهای پیام/