رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی، اجرای ۱۵۰ برنامه شاخص و محوری در استان پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد بعد از ظهر امروز (هشتم آبان ماه) در نشست با خبرنگاران ضمن تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی، افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۶۳ نقطه استان، تجمع یک‌هزار نفری دانش آموزان در گلزار شهدای بندرعباس، همایش استانی روز نوجوان، بازدید از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در قالب اردوی راهیان پیشرفت از سراسر کشور، حضور در عرشه ناو شهید ناظری و تجلیل از برترین‌های علمی در استان از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.

وی بیان کرد: نشست‌های دانشجویی با موضوع تاریخ انقلاب، برپایی موکب‌های فرهنگی و اجتماعی و تبیینی در خصوص روز ملی مبارزه استکبار (هشتم تا سیزدهم آبان) و اجرای ۱۳ پرورژه خدمت رسانی دولت در حوزه آموزش و درمان از دیگر برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: تبلیغات شهری، تامین اتوبوس جهت جابه‌جایی دانش آموزان و مردم ، مسابقات در فضای مجازی با موضوع مرگ بر آمریکا و انقلاب دوم، اعزام مبلغ به مدارس و گفتمان دانش آموزی در مدارس از دیگر برنامه‌ها به مناسبت این روز تاریخی است.

ایمانی‌فرد یادآور شد: همچنین به مناسبت این رویداد تاریخی، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در۶۳ نقطه در تمامی شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و برخی از روستاهای استان هرمزگان همزمان با سراسر کشور با برنامه‌های مختلف تبیینی و فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز شاهد دست و پا زدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و کشورهای اروپایی و رژیم منحوس صهیونسیتی هستیم که برای ترمیم آبروی خود دست به جنایت انسانی و کودک کشی در غزه هستند که با اراده خداوند متعال مردم فلسطین پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/