رئیس کل دادگستری هرمزگان به دادستان بندر عباس و دیگر حوزه های قضایی مأموریت داد به صورت ویژه بر وضعیت ایمنی کمپ‌های ترک اعتیاد نظارت کنند.

به گزارش هرمیزان، مجتبی قهرمانی امشب (شانزدهم آبان‌ماه)، با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضائیه، به دادستان بندرعباس و دیگر دادستان‌های حوزه‌های قضایی این استان مأموریت داد تا به صورت ویژه بر وضعیت ایمنی کمپ‌های ترک اعتیاد نظارت کنند.

قهرمانی همچنین از دادستان‌های هجده حوزه قضایی استان هرمزگان خواست با همراهی کارشناسان آتش نشانی و بهزیستی از همه کمپ‌های مواد ۱۵ و ۱۶ بازدید کنند و با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در خصوص رفع نواقص موجود و ارتقای وضعیت ایمنی در این کمپ‌ها تذکرات لازم را بدهند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در یکی از کمپ‌های ترک اعتیاد استان گیلان، به دادستان‌های حوزه‌های قضایی و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تأکید کرده است که از طریق کارشناسان آتش نشانی، ایمنی کمپ‌ها و نیازمندی‌های آن‌ها را بررسی کنند تا فوراً با تأمین امکانات مورد نیاز از تکرار حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در این دستور قضایی بر لزوم تهیه تجهیزات اطفاء حریق در کمپ‌های ترک اعتیاد نیز تأکید کرده و رعایت نکات ایمنی با اعمال نظارت‌های مستمر از سوی دادستان ها را خواستار شده است.

انتهای پیام/