آرش احمدی طیفکانی ورزشکار صاحب نام شهرستان میناب استان هرمزگان در سی و نهمین رکورد جهانی خود موفق به ثبت رکوردهای جهانی ایمارو شد.

آرش احمدی طیفکانی امروز سه‌شنبه موفق شد رکورد و چالش جهانی جدیدی را در حرکت نگه داشتن توپ هندبال شماره ۲ بر روی پیشانی در حالت ایستادن و نشستن و خوابیده به تعداد ۱۵۷ حرکت صحیح در مدت زمان ۴۷ دقیقه و ۱۹ ثانیه با موفقیت به ثبت برساند.

رکورد جدید آرش طیفکانی این جوان ۳۶ ساله مینابی در حضور بنیامین زاهدی سر داور و نماینده کنفدراسیون چند جانبه ثبت رکوردهای جهانی ایمارو در پارک انامیس شهرک المهدی میناب در حضور استاد اسماعیل احمدی عضو هیات رئیسه کنفدراسیون چند جانبه ثبت رکوردهای جهانی ایمارو انجام شد.

این سی و نهمین رکورد جهانی ارش احمدی طیفکانی در کنفدراسیون چند جانبه ثبت رکوردهای جهانی ایمارو بود.

وی در سی و هشتمین رکورد جهانی آرش احمدی طیفکانی در کنفدراسیون چند جانبه ثبت رکوردهای جهانی ایمارو نیز توانست در یک چالش جذاب و نفسگیر توانست در حرکت نگه داشتن توپ هندبال شماره ۲ با چشمان بسته و حمل ۲ وزنه هشت کیلوگرمی به صورت ثابت در مدت زمان ۳۰دقیقه این رکورد جهانی را به نام خود ثبت کند.

این روزشکار هرمزگانی ۲۴ مهرماه سالجاری نیز این حرکت را در تایم ۲۰دقیقه به ثبت رسانده بود که با ثبت رکورد کنونی توانست رکورد قبلی خود را به مدت ۱۰دقیقه ارتقاء داده و بهبود ببخشد.

این جوان هرمزگانی از شهرستان میناب تاکنون چندین و چند رکورد سازمان جهانی ایمارو و گنیس را به نام خود در جهان ثبت کرده است.

ثبت رکورد به‌طور معمول از سوی فرد یا افراد به گینس پیشنهاد داده می شود که پس از تست از توانمندی در کتاب یاد شده به ثبت می‌رسد.