فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به پاک‌سازی ۵۰ محل دپو سوخت قاچاق، گفت: هفت ملیارد تومان سوخت و ۳۲ خودروی شوتی کشف و توقیف شد.

به گزارش هرمیزان، سردار علی‌اکبر جاویدان، امروز (سی آبان‌ماه)، با اعلام این خبر افزود: در راستای مقابله جدی با قاچاق سوخت و مبارزه با قاچاقچیان فرآورده‌های نفتی، عملیات ضربتی در قالب طرح مقابله با قاچاق سوخت در مناطق روستایی پشتکوه، جلابی و حسنلنگی از توابع شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: ماموران تیم عملیاتی یگان امداد و عوامل پاسگاه‌های جلابی حسنلنگی، شمیل، قلعه قاضی و تخت روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و با همکاری عملیاتی ماموران پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در بازرسی از چند بارانداز و محل دپو ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۳۲ دستگاه خودروهای شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی استان هرمزگان عنوان کرد: در این طرح ۵۰ محل دپو سوخت پاکسازی و تعداد ۱۸ عدد مشک‌های ماری و مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.

جاویدان با تاکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده در جای جای استان، ارزش مالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/