فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان گفت: اقشار مختلف مردم در قالب بسیج تمام توان خود را برای توسعه ایران به کار گرفته‌اند.

به گزارش هرمیزان، سردار  اباذر سالاری، صبح امروز (بیست و نهم آبان‌ماه)، در سومین اجلاس مجمع بسیجیان استان هرمزگان که صبح امروز با حضور سردار کفیل رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور در سالن حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، بسیجیان را نماد صلابت دانست و اظهار کرد: بسیج در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی همواره منشاء خیر و برکت‌های زیادی برای مردم و کشور بوده است که لازم است این برکات و ثمره‌ها برای عموم مردم تبیین شود.

وی با ذکر این نکته که بسیج در دانشگاه انسان‌ساز یعنی دفاع مقدس به سمت تعالی و کمال گام برداشت، مطرح کرد: فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شده است که شکوه و عظمت نیروهای بسیج روز به روز افزایش پیدا کند و حتی شاهد گسترش و تقویت این فرهنگ در سایر کشورها هستیم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، بسیج را میدان‌دار خدمات‌رسانی به مردم در مواقع بحران دانست و گفت: بسیج همواره خود را خادم ملت می‌داند و در تمام عرصه‌ها از جمله بلایای طبیعی یار و یاور مردم و محرومان بوده است.

سردار سالاری، حرکت فعال و پویای بسیجیان را خاری در چشم دشمنان دانست و ادامه داد: گسترش فرهنگ بسیجی در سطح جهان از جمله در کشورهای لبنان، عراق، فلسطین، یمن، سوریه، افغانستان و … مشهود است که تداوم این روند شرایط را برای ظهور امام زمان و برافراشتن پرچم اسلام فراهم می‌کند.

وی، مجمع بسیجیان را محلی برای دغدغه‌مندان اقشار مختلف مردم دانست و تصریح کرد: اقشار مختلف مردم در لایه‌های مختلف جامعه متشکل از علما، نخبگان، دانشگاهیان و … در قالب بسیج و با به‌کارگیری خرد جمعی، تمام توان خود را برای توسعه همه‌جانبه کشور در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و … به کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/