فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: باند سوداگران مرگ در کیش منهدم و در همین راستا هشت کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش هرمیزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ «علی اصغر جمالی» با اعلام این خبر اظهار کرد: اعضای یک باند که به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند شناسایی و تحرکات آن‌ها تحت کنترل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که اعضای باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از بنادر همجوار را به جزیره کیش دارند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش بیان کرد: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی پس از هماهنگی و اخذ مجوزهای قضائی با همکاری نیروهای ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی در یک عملیات منسجم و هماهنگ سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ازاین سوداگران مرگ هشت کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بان اینکه مبارزه با مواد مخدر یک عزم ملی می‌طلبد، گفت: با همکاری مردم که نقش مهمی در موفقیت‌های فراجا در مقابله با سوداگران مرگ دارند، ضربه‌های مهلکی به سوداگران مرگ وارد شده است.

انتهای پیام/