دادستان جاسک بر ضرورت تکمیل سه طرح زیرساختی این شهرستان بندری تاکید کرد و گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه مردم نظارت و پیگیری سه پروژه آسفالت و پیاده‌روی مسکن مهر، ۲ پل کوییک و گیگین و نیز تکمیل آسفالت جاده جاسک به بشاگرد به طول ۱۵ کیلومتر از موضوعات مهم دستگاه قضایی در این شهرستان است.

به گزارش هرمیزان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی امامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: طی نامه‌ای به پیمانکاران جاده جاسک به بشاگرد و همچنین پل‌های کویبک و گیگین دستور داده شده است، نسبت به اتمام این پروژه‌ها در اسرع وقت اقدام کنند.

وی بیان کرد: در صورت نقض حقوق عامه و رفع نشدن مشکل، دادستانی جاسک به عنوان مدعی العموم ورود خواهد کرد و حتی خسارت را از پیمانکاران اخذ خواهیم کرد.

دادستان جاسک همچنین در خصوص اینکه وضعیت معابر مسکن مهر شهرستان نیز مناسب نیست، اظهار کرد: لازم است شهرداری سریع نسبت به بهسازی آن اقدام کند و دادستانی نیز به جد پیگیر این موضوع است.

امامی ابراز کرد: به عنوان خدمتگزار مردم از حق و حقوق شهروندان دفاع خواهیم کرد و مطمئن باشید مردم را در جریان امور قرار خواهیم داد.

جاسک یکی از ۶ شهرستان بندری هرمزگان است که به علت واقع شدن در انحنای جغرافیایی استان و مجاورت با دریایی مکران و تنگه هرمز همواره دارای اهمیت بوده و در فاصله ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

  • منبع خبر : ایرنا