مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: یک شرکت بازرگانی در بندرعباس به علت ایفا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی به پرداخت بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش هرمیزان، از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی هرمزگان،کیومرث حسن‌پور روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک تجارت استان هرمزگان گزارشی پیرامون ایفانکردن تعهدات ارزی این شرکت متخلف، دریافت و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده بود.

وی بیان کرد: پرونده شرکت متخلف بازرگانی که با دریافت معادل ۷۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال ارز خارجی از یک بانک برای واردات کالا تعهدات خود را اجرا نکرده بود، در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان هرمزگان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شکایت کننده، شرکت را به پرداخت ۱۴۶ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن‌پور، مدیرعامل شرکت یادشده نیز به پرداخت ۷۳ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال جریمه و محرومیت از فعالیت بازرگانی به مدت یک سال محکوم شد.

انتهای پیام/