استاندار هرمزگان بر لزوم اتصال اصناف و نانوایی‌ها استان به شبکه گاز شهری تاکید کرد و گفت: برای این مهم آمادگی داریم ماهیانه پنج هزار کنتور نصب کنیم.

به گزارش هرمیزان، مهدی دوستی شامگاه شنبه در نشست بررسی پروژه‌های گازرسانی استان اظهار کرد: طرح‌های خوبی در راستای مقابله با قاچاق سوخت درحال انجام است ضمن اینکه اعتبارات بسیار زیادی معطوف به امر گازرسانی در استان و توسعه شبکه شده است تا نیاز به گاز و سوخت مایع به حداقل برسد.

وی بیان کرد: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده و درحال پیش‌روی است؛ در گام بعدی نیز اصناف را ملزم به اتصال به شبکه گاز شهری شدند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکید کرد: این آمادگی وجود دارد که ماهیانه پنج هزار رگلاتور و کنتور گاز نصب شود و برای بخش‌هایی از شهر نیز که شبکه گاز کشیده نشده، سریع توسعه شبکه انجام‌ شود.

دوستی با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ واحد نانوایی فعال در استان وجود دارد، اظهار کرد: عمده‌ترین مصرف‌کنندگان سوخت مایع، نانوایی‌ها هستند، از این رو آن‌ها نیز الزام خواهند شد تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: نانوایی‌هایی که در مجاورت شبکه گاز شهری قرار دارند باید انشعاب گاز دریافت کنند در غیر این صورت قیمت سوخت مایع برای آن‌ها تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/