نماینده مردم غرب هرمزگان در خانه ملت گفت: سهمیه‌بندی گاز مشکلاتی برای مردم بوجود آورده و به تدبیر بیشتری در این زمینه از سوی دولت نیاز است تا سبب نارضایتی مردم نشود.

به گزارش بستک نیوز، احمد جباری با بیان این که سهمیه‌بندی گاز مایع نباید منجر به فشار به مردم و بی‌نظمی در توزیع آن شود، افزود: اکنون برخی از خوابگاهها، مدارس دولتی، مساجد، حسینیه ها، دستگاهها، مردم روستانشین و نیز مشاغل خانگی با بی‌برنامگی در اجرای سهمیه‌بندی گاز مایع و کپسول در هرمزگان دچار گرفتاری شده اند.

جباری اضافه کرد: خیلی از روستاهای ما هنوز اینترنت ندارند و مردم به سامانه تعریف شده برای این منظور دسترسی پیدا نکرده‌اند و اجرای چنین طرح‌هایی به تدبیر بیشتری نیاز دارد تا در مردم ایجاد نگرانی و ناراحتی و نارضایتی نکند.

محمد آشوری رییس مجمع نمایندگان هرمزگان نیز اظهار کرد: پیروی وضعیتی که در شهر بندرعباس برای توزیع کپسول گاز مایع بوجود آمده و نیز مشکلاتی که از نقاط مختلف استان هرمزگان با سهمیه‌بندی گاز مایع بروز کرده، مجمع نمایندگان استان هم در پیگیری‌هایی استانی و نیز در پیگیری‌های ملی و همچنین طی نامه‌ای به مخبر معاون اول رییس جمهور خواستار رفع این مشکلات و در نظر گرفتن وضعیت و شرایط مردم استان هرمزگان در اجرای این طرح شده است.

وی افزود: نامه‌ای نیز به رییس جمهور در این زمینه تدوین شده تا در سهمیه‌بندی گاز مایع در کشور، مراعات زندگی و وضعیت مردم ساکن در جنوب کشور بخصوص در استان هرمزگان صورت گرفته و شیوه توزیع گاز مایع به گونه‌ای صورت گیرد که سبب نارضایتی مردم نشود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : بستک نیوز