استاندار هرمزگان بر ساماندهی و زیباسازی ورودی‌های استان و به‌ویژه شهر بندرعباس، که به مثابه نخستین فضای شهری در ذهن مردم و مسافران شکل می‌گیرد، تاکید کرد.

به گزارش هرمیزان، مهدی دوستی روز شنبه در نشست ساماندهی ورودی‌های شهر بندرعباس افزود: مسیرهای ورودی جاده‌ای، ترمینال مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه هدف اصلی نشست پایش پیشرفت کار پروژه‌های مرتبط است و بنا داریم که این اماکن نسبت به زیباسازی و بهسازی فضای مورد نظر نیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه وجود وانت‌های میوه فروشی و برخی دکه‌های بدون مجوز سبب ایجاد ترافیک و از بین بردن جلوه بصری شهر به‌ویژه در ورودی‌ها شده، بر ساماندهی و نظارت بر فعالیت این افراد نیز تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: راه‌آهن بندرعباس باید طی تفاهمی با شهرداری مشکلات فعلی و برخی کاستی‌های موجود را رفع و محوطه‌سازی فضای ایستگاه را تکمیل و نسبت به کاشت فضای سبز در یک بازه زمانی مشخص اقدام کند، همچنین فرودگاه نیز نسبت به تکمیل عملیات عمرانی فرودگاه، افزایش ظرفیت سالن ترمینال، باند جدید و همچنین اهتمام بر برخی ظرافت‌ها در طراحی و بهسازی فضای موجود اقدام کند.

دوستی با اشاره به اینکه اسکله شهید حقانی بندرعباس به عنوان بزرگترین اسکله مسافربری باید امکانات لازم برای پذیرش مسافران را داشته باشد، گفت: در این فصل شاهد اوج حضور مسافران در شهر بندرعباس هستیم و باید تمام امکانات مورد نیاز برای میزبانی شایسته از این مهمانان فراهم شود.

انتهای پیام/