مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذر ماه فرصت دارند شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند.

به گزارش هرمیزان، مهدی امام‌دادی امروز چهارشنبه، ۲۲ آذر ماه با اشاره به صدور شماره موقت برای شناورهای شخصی و تفریحی در جزیره کیش، ادامه داد: کار بازرسی از این شناورها از ۱۷ شهریورماه امسال آغاز شده است. شناورها از لحاظ فنی، ایمنی، سازه‌ای و موتور بازرسی و در صورت شرایط دریافت فنی و ایمنی مشمول صدور ایمنی و گواهینامه ثبت شناور می‌شوند.

وی گفت: مالکان شناورهای شخصی و تفریحی پس از تکمیل مراحل بازرسی فنی و ایمنی باید نسبت به گرفتن گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

امام‌دادی اظهار کرد: براساس این بازرسی‌ها، شماره موقت برای آنها صادر و پس از گرفتن گواهینامه ایمنی از موسسه رده‌بندی که در جزیره کیش است، گواهینامه ایمنی برای شناورها صادر می‌شود.

وی بیان کرد: مالکان شناورها با مراجعه به درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir مشخصات مالکیت براساس گواهینامه ایمنی را ثبت کنند. صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذر ماه فرصت دارند شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش افزود: شناورهایی که در سامانه بنادر و دریانوردی و دریابانی ثبت نشده‌اند، بدون هویت شناخته خواهند شد و توقیف می‌شوند.

انتهای پیام