رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه در خصوص تعیین تکلیف وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های استان گفت: با برگزاری ۱۰ مرحله مزایده در مجموع ۱۹ هزار و ۳۷۳ موتورسیکلت توقیفی در استان فروخته شد.

به گزارش هرمیزان، مجتبی قهرمانی روز چهارشنبه در این خصوص افزود: در مجموع طی ۹ مرحله برگزار شده از مزایده موتورسیکلت‌های اوراقی توقیفی در پارکینگ‌های استان، بیش از ۱۶ هزار و ۹۲۸ دستگاه موتورسیکلت‌ به مبلغ بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال به فروش رسید.

وی بیان کرد: باتوجه به تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، دهمین مرحله مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی هرمزگان از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ روز سه شنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار شد که در جریان آن، تعداد ۲۶ خودرو و ۲ هزار و ۴۴۵ دستگاه موتورسیکلت فروخته شد.

رییس کل دادگستری هرمزگان ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این مزایده حضوری، براساس آگهی منتشر شده تا روز گذشته مهلت داشتند ضمن ثبت نام از خودروها و موتورسیکلت‌های موضوع این حراج بازدید کنند که با اتمام مهلت مقرر، طبق جدول زمانبندی، روند اجرایی مزایده با حضور نماینده دادستان، اعضای هیئت عالی نظارت و شرکت کنندگان در بندرعباس برگزار شد.

قهرمانی، مبلغ فروش حراج خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در ۲۱ آذرماه ۱۴۰۲ را ۴۷ میلیارد و ۲۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اعلام کرد.

وی همچنین تاکید کرد: این حراج های حضوری تا فروش تمام خودروها و موتورسیکلت های توقیفی موجود در پارکینگ های استان هرمزگان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/