مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید ۲۰۹۱ فقره مجوز فعالیت اقتصادی از ابتدای سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش هرمیزان، سید مسعود آل عبایی عصر سه شنبه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۵۹۰ مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، خدماتی و تجاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، ۱۰۵ مورد مربوط به بخش صنعتی، ۲۶۵ مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و ۲۲۰ فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت ۱۵۰۱ فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف در این منطقه تمدید شده است، افزود: از این تعداد ۲۲۹ فقره مجوز در حوزه صنعت، ۶۴۶ مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و ۶۲۶ فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی است.

آل عبایی تصریح کرد: همچنین تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از ۳۴ و ۱۸ درصد رشد نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: با هدف گذاری صورت گرفته به دنبال حذف روندهای ادارای اضافی، تسهیل و کوتاه سازی فرآیندهای سرمایه گذاری در منطقه آزاد قشم در آینده نزدیک هستیم.

انتهای پیام/