مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: دومین کنگره بانوان تاثیر گذار هرمزگان با هدف اعتلای نقش زنان و معرفی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه و همچنین نقش آفرینی زنان در ارتقاء هویت بخشی به خانواده برگزار می‌شود.

به گزارش هرمیزان، محدثه درویشی، امروز (هشتم دی‌ماه)، با اشاره به تقارن برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان هرمزگان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر، اظهارکرد: دومین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار هرمزگانی همزمان با سراسر کشور با شاخص های اثرگذاری در حوزه‌های پژوهشی، علمی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، رسانه و کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی افزود: این کنگره در هشت کارگروه شامل کارگروه های علمی و پژوهشی، حکمرانی، گفتمان سازی و رسانه، اقتصاد و کارآفرینی، اجتماعی و فرهنگی، هنر، ورزش و سلامت فعالیت خواهد کرد.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، تاکنون بالغ بر ۵۰۰ نفر برای این رویداد ثبت نام کرده‌اند که در روز برگزاری این مراسم از نفرات برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: این کنگره با هدف اعتلای نقش زنان و معرفی زنان نخبه و تأثیرگذار در سطح جامعه و همچنین نقش آفرینی زنان در ارتقاء هویت بخشی به خانواده برگزار می‌شود.

درویشی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این کنگره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://www.banooiran.ir  تا تاریخ ۸ دی ماه سالجاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/