تیم بسکتبال فولاد هرمزگان شامگاه پنجشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر کشور مقابل مهمان خود صنعت مس رفسنجان با نتیجه ۷۹ بر۷۶ به پیروزی رسید.

به گزارش هرمیزان، شاگردان «رضا هنگام پور» سرمربی تیم فولاد هرمزگان در کوارتر نخست با ترکیب اولیه «محمد امین دهقان زاده،»، «پوریا سالاری»، «سارم جعفری»، «محمد رضابهرام زاد» و «مارکو پروویچ» وارد زمین شده بودند، این وقت بازی را با نتیجه ۲۳ بر ۲۰ به پایان رساندند.

در این کوارتر «امین عبدی»، «علی شاه پری»، «پویا یخچالی دهکردی»، «فران پیلپیس» و «میثم عابدی جبلی» بازیکنان تیم صنعت مس رفسنجان با هدایت «امید موحد نژاد» بودند.

فولادی ها در کوارتر دوم با نتیجه ۲۲ بر ۱۷ به پیروزی رسیدند تا نیمه نخست این مسابقه با حساب ۴۵ بر ۳۷ به آن‌ها رقم بخورد.

در کوارتر سوم نیز ۲ تیم بازی نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند تا در پایان تیم صنعت مس رفسنجان تابلوی امتیازات این زمان را ۲۰ بر ۱۷ به سود خود به پایان رساندند، اما مجموع سه کوارتر با نتیجه ۶۲ بر ۵۷ به نفع فولادی ها ثبت شد.

کوارتر چهارم و پایانی این مسابقه، ۲ تیم تا جایی پیش رفتند که امتیاز تیم ها به ۷۶ بر ۷۶ رسید و بازی به اوج خود رسید و شاگردان رصا هنگام پور در تیم فولاد هرمزگان با اداره بازی توانستند دومین برد خود را جشن بگیرند، کوارتر چهارم با حساب ۱۹ بر ۱۷ به سود مس تمام شد و مجموع کوارترهای نیمه دوم این مسابقه هم با نتیجه ۳۹ بر ۳۴ به سود مس به پایان رسید.

قضاوت این مسابقه که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد، برعهده «سروش خادم الحسینی» به عنوان سرداور به همراه «نیما جعفری» و «عباس اسکندری» به عنوان داور نخست و دوم و «رضا ترک زاده» نیز به عنوان نماینده فدراسیون حضور داشت و نظارت بازی با «شهرام ترابی» بود.

در این مسابقه «مارکو پروویچ» از فولاد هرمزگان با ۲۵ امتیاز و «فران پیلپیس» از صنعت مس با ۲۱ اثرگذاری ، امتیازآورترین بازیکنان بودند.