فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف نزدیک به ۴۰۰ کیلوگرم تریاک، اسلحه و مشروبات الکلی در بازرسی از اتاق خواب یک خانه در شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش هرمیزان، «سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودان با همکاری اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس از انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به شهرستان رودان مطلع شدند و موضوع را به‌صورت ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با گسترش چتر اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، ضمن شناسایی منزل و محل دپو (انباشت) مواد مخدر در یکی از محلات رودان با تشکیل یک تیم مشترک و با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بندرعباس به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در بازرسی از منزل متهم و داخل یکی از اتاق‌های خواب، تعداد ۴۰ بسته معادل ۳۹۵ کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه شکاری و تعداد هشت عدد فشنگ و در بازرسی از انبار منزل مقداری مشروبات الکلی دست‌ساز کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس هرمزگان اضافه کرد: در این عملیات، یک قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو پارس مورد استفاده در جابجایی محموله موادمخدر نیز توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/