رییس پلیس راه هرمزگان از برخورد ۲ دستگاه خودرو شوتی نیسان حامل سوخت قاچاق در محور فرعی و روستایی پشتکو بندرعباس خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش رانندگان هر ۲ خودرو در میان شعله‌های آتش جان‌باختند.

به گزارش هرمیزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ مهدی نیکبخت روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در سانحه رانندگی روز گذشته بر اثر شدت برخورد ۲ دستگاه خودرو شوتی نیسان حامل سوخت در محور پشتکو، خودروها دچار آتش‌سوزی شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه دلخراش رانندگان خودروها جان باختند، افزود: علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ یکی از خودروها بوده است.

رییس پلیس راه هرمزگان با بیان این‌که همچنان در جاده‌های استان شاهد این‌گونه حوادث تلخ توسط خودروهای شوتی و سوخت‌بر هستیم، از مردم و مسئولان استانی خواست جهت پیشگیری از بروز این گونه حوادث توسط قاچاقچیان قانون گریز چاره‌اندیشی کنند.

سرهنگ نیکبخت در پایان به دیگر رانندگان عبوری در محورهای فرعی و اصلی استان توصیه کرد و گفت: به‌منظور حفظ جان خود و دیگران همواره سرعت مطمئنه را رعایت کرده و با انجام یک رانندگی قانون‌مند، امنیت و آسایش عمومی را برای همگان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/