بازیکنان من از لیگ دو برای رسیدن به لیگ برتر تلاش و صبوری کردند و امروز خودشان را بالا ترین لیگ می بینند و اگر دیدید که شگفتی ساز لیگ برتر هم شدند زیاد تعجب نکنید زیرا حق آن ها است که مزد زحمات خود را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری هُرمیزان ، تیم صنایع هرمزگان با شکست چیپس کامل مشهد سومین برد خود را در لیگ برتر فوتسال ایران بدست آورد و با کسب ۱۰ امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نماینده هرمزگان تیم صنایع هرمزگان در سالن شهید بهشتی مشهد با نتیجه دو بر یک تیم چیپس کامل مشهد را با گل های محمد حسین بازیار و علیرضا صابری شکست داد.

در همین خصوص سرمربی تیم فوتسال صنایع هرمزگان در جمع خبرنگاران، افزود: از قبل می دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و اگر با این نگاه که حریف ما قعرنشین جدول رده بندی است پا به بازی می گذاشتیم یقینا پیروز این دیدار نبودیم.

هادی بزوال بیان کرد: بازی بسیار سنگینی بود ولی هر آنچه که به بازیکنانم گفته بودم در زمین مسابقه پیاده کردند و موفق شدند در پایان سه امتیاز شیرین بازی را کسب کنیم.

وی اضافه کرد: تیم چیپس کامل مشهد هم موقعیت های زیادی داشت و دروازه بان و خط دفاع ما اجازه ندادند موقعیت آن ها به گل برسد.

سرمربی تیم صنایع هرمزگان اظهار کرد: جوانان خوبی داریم و این که امروز در بالا ترین لیگ کشور این گونه بازی می کنند نشان از زحمات چندین ساله آن ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان من از لیگ دو برای رسیدن به لیگ برتر تلاش و صبوری کردند و امروز خودشان را بالا ترین لیگ می بینند و اگر دیدید که شگفتی ساز لیگ برتر هم شدند زیاد تعجب نکنید زیرا حق آن ها است که مزد زحمات خود را بگیرند.

انتها

  • منبع خبر : ایسنا