سرپرست فرمانداری شهرستان بستک از افتتاح ۸۴ پروژه با اعتبار ۴۹۳ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان در شهرستان بستک به مناسبت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هرمیزان، ولی بستان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام شهید رجایی و شهید باهنر از این شهیدان به عنوان الگوهای یک خدمتگذار صادق و مردمی یاد کرد.

بستان در ادامه افزود: یک سال از عمر این دولت که رویکرد جهادی و مدیریت انقلابی داشته می‌گذرد، دولتی که ابتدا با شعار دولت مردمی و ایران قوی بر سر کار آمده و شعار اصلی هفته دولت نیز دولت مردم است و این نشان دهنده اهمیت مردم و حل مسائل و مشکلات مردم می‌باشد.

وی تصریح کرد: ۳۱ سفر استانی رئیس جمهور و کثرت دیدارهای بی‌واسطه ایشان با مردم گواهی بر تحقق شعار دولت مردمی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بستک در بخشی دیگر از سخنان خود بیان داشت: دولت برای حل مشکلات اقتصادی راهکار‌های مقطعی را انتخاب نکرد بلکه دست به جراحی بزرگی برای درمان اقتصاد زد به نام اصلاح ارز ترجیحی تا از این این طریق به تنظیم بازار بپردازد.

وی ادامه داد: تسهیل مجوزهای کسب و کار نشانگر اهتمام دولت برای حل مسائل معیشتی مردم است، نرخ بیکاری در استان ما پس از سال‌ها روند کاهش پیدا کرد، گام بزرگ در شفافیت در این دولت برداشته شد به‌طوری‌که استان هرمزگان از پیشگامان شفافیت حقوق و مزایا بود و همچنین افزایش صادرات غیرنفتی از دیگر موفقیت‌های بزرگ دولت در زمینه اقتصاد است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک به پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در شهرستان اشاره کرد و افزود: در طول این هفته ۸۴ پروژه با اعتبار ۴۹۳ میلیاردو ۲۴۷ میلیون تومان در فصل‌های مختلف راه سازی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی، جهاد کشاورزی، برق رسانی، منابع طبیعی و آبخیزداری، پروژه‌های حمایتی مددجویان تحت پوشش، صنعت، معدن، تجارت، ورزش و جوانان، مخابرات و آبرسانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که از لحاظ تعداد پروژه‌ها بعد از بندرعباس و میناب، شهرستان بستک دارای بیشترین پروژه‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است اعتبارات پروژه‌های عمرانی هفته دولت امسال نسبت به هفته دولت سال گذشته افزایش ده برابری داشته است.

انتهای پیام/