مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از استقبال جوانان هرمزگانی از طرح مهرواره های تدوین شده سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش هرمیزان، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد صبح سه شنبه در نشست پیگیری میزان پیشرفت مهرواره بانور ضمن تقدیر و تشکر از همراهی هیأت‌های مذهبی و مردم در برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در استان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های منسجم توسط مسئولان استانی و شهرستانی جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی، موفق شدیم به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده دست یابیم.

وی افزود: از دست اندرکاران برپایی موکب‌های خوبی که در مسیر راهپیمایی جاماندگان یا دلدادگان حسینی راه اندازی شده بود، حضور فعال مردم و مشارکت خوب هیئت‌های مذهبی، مداحان و افراد مؤثر در برگزاری این بزرگداشت تشکر می‌کنم.

وی عنوان کرد: یک حرکت خوب و بیاد ماندنی در همه نقاط استان هرمزگان اعم از بخش‌ها شاهد بودیم که نمونه بارز و بزرگ‌تر در دورترین نقطه استان یعنی «بشاگرد» مشاهده کردیم که ضمن تشکر از همه مدیران، از حجت الاسلام لیاقت مدیر این شهرستان برای انجام پیگیری‌های لازم جهت انسجام بخشی و هماهنگی پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی به طول ۱۰ کیلومتر و همچنین تدوین برنامه‌های جانبی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به مهرواره بانور و موارد مطروحه در جلسه قبل ابراز داشت: این مهرواره، آخرین مهرواره نیست چراکه سازمان تبلیغات اسلامی در دوره جدید خودش، برنامه‌ها و وظایف فرهنگی و اجتماعی را در قالب این گونه مهرواره‌ها برگزار می‌کند.

انصاری راد ادامه داد: لذا باید همیشه آمادگی لازم برای برگزاری چنین برنامه‌هایی داشته باشیم، تا کنون سه مهرواره برگزار شده است و بعد از این مهرواره نیز مهرواره دیگری در دست تدوین است که پس از این مهرواره، از سوی مرکز، ابلاغ خواهد شد بنابراین بایستی در ستاد استانی و همچنین شهرستانی، همواره آمادگی لازم را برای استقبال از این گونه مهرواره‌ها داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در همه کارها و مناسب‌ها باید روحیه کار تیمی حفظ شود، تصریح کرد: کار فرهنگی و انسجام یافته و دارای خروجی مناسب جز از یک تیم فرهنگی برنمی آید، اینگونه نیست که هر معاون یا کارشناس به تنهایی از پس آن برآید، کار بایستی تیمی و به صورت شبکه‌ای منسجم انجام شود.

انتهای پیام/