رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ صبح در استان برگزار می‌شود.

به گزارش هرمیزان، حجت الاسلام ایمانی فرد روز چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن روز جمعه هفته جاری از میدان لارک تا پشت فرمانداری بندرعباس است.

وی بیان داشت: سخنران این مراسم سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: شهروندان می‌توانند با تزیین خودروها و موتورهای شخصی، در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ادامه داد: در یوم الله ۲۲ بهمن، راهپیمایی دریایی مردم و بسیجیان نیز در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود.
این مسوول اضافه کرد: مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان رودان از بلوار آیت الله خامنه‌ای تا گلزار شهدا، بندرخمیر از میدان شهید سردار سلیمانی تا گلزار شهدا و در سردشت بشاگرد از میدان امام علی (ع) تا مسجد جامع است.

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی فرد گفت: این مراسم در جزیره هرمز از میدان شهدا تا مسجد جامع، شهرستان سیریک از سه راهی سیریک تا بوستان ساحلی، در حاجی آباد از میدان ولایت تا مصلی نماز جمعه، در جاسک از میدان امام خمینی (ره) تا گلزار شهدا و در قشم از میدان شهید سردار سلیمانی تا ساحل بوستان زیتون برگزار می‌شود.

وی ابرازداشت: راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهرستان بندرلنگه نیز از مقابل گلزار شهدای گمنام تا مسجد جامع، پارسیان از میدان جمهوری تا گلزار شهدای این شهرستان، بوموسی از میدان امام حسین (ع) تا گلزار شهدا گمنام، میناب از میدان فرودگاه تا چهارراه آل محمد، و بستک از گلزار شهدا تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

وی گفت: به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن مراسم نورافشانی نیز ساعت ۲۱ فردا شب در بوستان غدیر بندرعباس، زیر پرچم برگزار می‌شود و ندای الله اکبر هم از مساجد، هیات‌ها، تکایا و پشت بام منازل سراسر استان طنین انداز می‌شود.

انتهای پیام/