مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه بنادر سیریک و جاسک را در دستورکار قرار داده‌ایم و مشاوران طرح نهایی را ارائه می‌کنند.

به گزارش هرمیزان به نقل از خبرنگار مهر، علی اکبر صفایی عصر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خصوص آخرین اقدام سازمان بنادر برای رونق گردشگری دریایی به فعال شدن خط مسافری دریایی به جزیره ابوموسی برای ۲ بار در هفته اشاره و ابراز امیدواری کرد: خط مسافری بندرلنگه به ابوموسی نیز به زودی شروع به فعالیت می‌کند.

توسعه سواحل مکران با نگاه سازمان بنادر

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با اشاره به لزوم گسترش پدافند غیرعامل در بنادر کشور، توسعه سواحل مکران را مورد توجه قرار داد و گفت: با نگاه ویژه‌ای سازمان بنادر و عزم استان، توسعه هرچه بیشتر سواحل مکران را در دستورکار قرار دهیم.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده خطاب به مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی اظهارداشت: راه‌های سواحل مکران را تا می‌توانید باز کنید تا از بن بست خارج شده و ترانزیت تقویت شود.

وی با تاکید بر رونق گردشگری دریایی نیز گفت: اقدام‌های خوبی در راستای توسعه رونق گردشگری دریایی در دوره جدید صورت گرفته است و باید هرچه بیشتر نسبت به توسعه گردشگری و تردد مسافران توجه داشت تا اقتصاد مردم محلی را هرچه بیشتر رونق دهد.

حجت الاسلام عبادی زاده با قدردانی از عملکرد و تلاش‌های سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه استان هرمزگان بیان داشت: خبرهای خوب سازمان بنادر ذهن ما را در راستای کمک به مردم محروم منطقه آرام می‌کند و موجب برطرف کردن بیکاری و فقر می‌شود.

سواحل مَکران که در محدوده آب‌های ساحلی و اقیانوسی دریای عمان قرار گرفته؛ از حوزه گواتر و پسابندر منطقه چابهار سیستان وبلوچستان آغاز شده است و تا منطقه جاسک هرمزگان ادامه دارد؛ بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد سواحل مکران در حوزه هرمزگان قرار دارد.

انتهای پیام/