فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در بخش هایی از مناطق شرقی استان و کشف ۵۵۰ عدد انواع مخازن حاوی ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات مشترک انتظامی و دریابانی خبر داد.

به گزارش هرمیزان، از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در پی نارضایتی های مردمی از انجام قاچاق سوخت و ایراد خسارت مالی و جانی برای شهروندان و مردم منطقه از سوی قاچاقچیان در برخی از مناطق شرقی استان، در این راستا در اجرای مطالبه مردمی و مسئولان استانی، بامداد امروز طرح ضربتی پاکسازی بصورت مشترک و قاطعانه توسط یگانهای انتظامی و دریابانی استان اجرا شد .

وی افزود : در اجرای این طرح ضربتی 550 عدد انواع مخازن سوخت به میزان 300 هزار لیتر کشف، 80 دستگاه موتورپمپ مکش سوخت جمع آوری، 5 دستگاه وانت نیسان حامل سوخت، 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و غیر مجاز کشف و 50 کیلو متر لوله انتقال سوخت از مخازن به سواحل تخریب و تعداد 150 نفر اتباء بیگانه غیر مجاز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که قاچاقچیان با آتش زدن تعدادی بدنه قایق مستعمل قصد جلوگیری و اخلال در اجرای مأموریت داشتند، اظهار داشت: با تلاش ماموران مسیر پاکسازی و ماموریت با موفقیت کامل و بدون هیچ گونه خسارت جانی و مالی پایان یافت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از حمایت و همکاری استاندار، دستگاه قضایی ، فرماندار میناب، مسئولان سازمان حمل و نقل جاده ای و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای موفق این طرح، از عموم شهروندان و مردم فهیم و قدرشناس استان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا ، سوخت و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند.

انتهای پیام/