فرمانده انتظامی شهرستان قشم از بکار گیری۴۹۰ نفر برای برقراری امنیت دوازدهمین‌ دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سطح این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش هرمیزان، سرهنگ علی اکبر مرادی بیان داشت: این عوامل انتظامی در قالب استقرار بر سر صندوق رای، گشت‌های میدانی، پاسگاه‌ها و محورهای مواصلاتی، امنیت شعب اخذ رای را در این شهرستان تامین می کنند.

وی ادامه داد: شهرستان مرزی قشم در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس و تنگه هرمز از مناطق امن کشور است و نیروی انتظامی با تامین امنیت و احساس امنیت در نگین خلیج فارس، به تحقق حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای کمک می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: از زمان آغاز رای گیری در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس امنیت کاملی در تمام شعبه‌های اخذ رای سطح شهر و روستاهای این شهرستان مرزی برای برگزاری انتخاباتی امن حاکم است.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای تامین امنیت برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در سرزمین آب و آفتاب از قبل انجام شده و هم اکنون بدون هیچ مشکلی روند برگزاری انتخابات ادامه دارد.

وی گفت: در کنار حضور نیروهای انتظامی همکاری داوطلبانه بسیجیان و همچنین همراهی ساحل نشینان بر امنیت این رویداد انتخاباتی افزوده و شاهد رای دادن بدون دغدغه مردم و قشموندان در تمام شعبه های اخذ رای هستیم.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : مهر