تیم پالایش نفت بندرعباس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در برابر مقاومت البرز، با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی دست یافت.

به گزارش هرمیزان، این رقابت‌ها شامگاه جمعه با شور و هیجانی که تماشاگران در سالن فجر بندرعباس به راه انداخته بودند، شروع شد و با شروع رقابت، تیم پالایش نفت بندرعباس رو به بازی تهاجمی آورد که در ۱۰ دقیقه «سروش احمد نیا» موفق به گشودن دروازه تیم مهمان شد.

مقاومت البرز بعد از دریافت این گل، فشار حملات خود را بیشتر کرد اما تیم میزبان با اتخاد یک بازی منطقی و حساب شده تک گل خود را تا پایان نیمه نخست حفظ کرد و با پیروزی به رختکن رفت.

نیمه دوم، تیم مقاومت البرز برای رسیدن به گل مساوی بازی رو به جلو را در دستور کار قرار داد و یک تا ۲ موقعیت به دست آورد که «سپهر محمدی» دروازه بان آماده این تیم آنها را دفع کرد.

در ادامه شاگردان هادی بزوال توانستند توسط «سعید حاجیلری» به گل دوم دست یابند و تیم مقاومت البرز بعد از دریافت گل دوم رو به بازی پاور پلی آورد تا به گل دست یابد اما تیم میزبان اجازه نداد تا دروازه اش باز شود و این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر برای تیم پالایش نفت بندرعباس به پایان رسید.

این دیدار را حسین امیری، محسن وحدانی، مهدی طاهری و اسماعیل نعمتی قضاوت کردند و نماینده فدراسیون ربیعی بود.

برای تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس با هدایت “هادی بزوال” سپهر محمدی، حسن دهقانی، محمد بنی اسدی، محمد حسین بازیار، امیرحسین دهقانی، علی جوذری، امیررضا خون جهان، حسین رحیمی، سروش احمدنیا، سعید حاجیلری، عبدالرحمان سارانی و محمد امین فارسی بازی کردند.