فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان حاجی آباد سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال شناسایی و کشف شد.

به گزارش هرمیزان، سردار علی اکبر جاویدان، در تشریح این خبر افزود: مأموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت سه دستگاه بیل مکانیکی قاچاق در یک معدن مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی باغات این شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی به محل اعزام و سه دستگاه بیل مکانیکی در معدن را مشاهده کردند که در استعلامات صورت گرفته مشخص شد فاقد مجوز قانونی و قاچاق هستند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش بیل‌های مکانیکی قاچاق را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد.

سردار جاویدان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز، از عموم شهروندان و مردم قدر شناس استان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه توسط قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/