فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به یک مورد گروگانگیری در بندرعباس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان، فرد ربوده شده را در بیابان‌های جنوب کرمان آزاد، و گروگانگیر را دستگیر کردند.

به گزارش هرمیزان، سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود: درپی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر اینکه برادرش صبح زود، روز ۲۰ آذرماه امسال از منزل خارج شده و تاکنون بازنگشته است، بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار قرار گرفت.

وی بیان کرد: با بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد، ربایش توسط فرد یا افرادی صورت گرفته که با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان و انجام تحقیقات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی یکی از عاملان ربایش به هویت «امیرمسعود. ب» شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ضمن اعتراف به آدم ربایی، محل نگهداری فرد ربوده شده را در جنوب استان کرمان اعلام کرد که ماموران بلافاصله با تشکیل تیمی با دریافت مجوز قضایی به محل اعزام و با تلاش‌های انجام شده، روز گذشته محل گروگان در بیابان‌های اطراف شهر کهنوج شناسایی و نامبرده پس از حدود یک ماه، صحیح و سالم آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

سردار جاویدان، انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه را اخاذی به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد و تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این پرونده نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/