مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان گفت: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی، هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید .

به گزارش هرمیزان، مهدی باوقار زعیمی با اشاره به رویکرد محوری دولت سیزدهم در خصوص محرومیت زدایی، اظهار کرد: مدرسه ابتدایی شش کلاسه بونجی هدیه دولت سیزدهم به مردم شریف شهرستان جاسک بوده که به زودی عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

وی با ذکر این نکته که مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه بونجی در شهرستان جاسک با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، عنوان کرد: این مدرسه دارای زیربنای ۳۸۵مترمربع بصورت مشارکتی به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار دانش‌آموزان جاسکی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه در یکسال اخیر ۹ پروژه آموزشی در شهرستان جاسک به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است، گفت: در یک‌ماه گذشته نیز عملیات اجرایی ۱۲ مدرسه در قالب ۲۰ کلاس درس به‌صورت مشارکت با خیرین نیک‌اندیش و با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شهرستان جاسک و لیردف آغاز شده است.

انتهای پیام/