فرمانده مرزبانی هرمزگان از کشف 3 عدد مشک ماری و بیش از 163 هزار لیتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش هرمیزان، سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای بندرعباس، میناب و قشم پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله مشک‌های پلاستیکی، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های  گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان ادامه داد: مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق  به کشف 3 عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

 “اسماعیلی” با اشاره به این مطلب که در مجموع 163 هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 51 میلیارد و 840 میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد، اظهار داشت: از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار 23 هزار و 800 لیتردر سواحل بندرعباس و 140 هزارلیتربامشترک بودن پایگاه دریابانی میناب و قشم در سواحل میناب کشف شد.

سردار ” بهادر اسماعیلی ” در خاتمه با بیان اینکه قاچاقچیان توسط شناورهای اسکورتی قبل از رسیدن مأموران از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

انتهای پیام/